fredag 22 januari 2010

Min dröm?!


Har hur länge som helst suktat efter dessa dressyrskydd, dom är bara såååååå snygga!
Kan nästan göra vad som helst för att få dom..och det är juh precis vad jag håller på med, med tanke på att priset ligger på en si så där dryga 3000kr för både fram o bak så ska min sluta röka kampanj bidra till dom är min tanke!
Igår va det juh träning..och det gick bra, kändes väldigt dåligt ibland..men känslan jag hade va inte som den såg ut enligt alla som såg, så det kändes skönt o höra iallafall!
Imorse va en hemsk morgon..jag vakna ut av min telefon som för ett himla liv som ska föreställa min ävckarklocka och undrar varför i helv*t* jag ska kliva upp så tidigt på en lördag morgon??? Ligger kvar en stund medans dom två som är osams innanför pannbenet börjar kommunicera och inser att, fan...det är juh fredag..en dag kvar, orkar verkligen inte! va helt säker på att det va lördag, men turen va inte på min sida idag!
See you..

2 kommentarer:

  1. Så du har blivit en riktig dressyrsnobb nu?? Välkommen in i klubben ;)

    SvaraRadera
  2. Ähhh...är väl mer o mer på väg åt det hållet känns det som!
    Det ända som fattas nu är oxå den riktigt snobbiga dressyrhästen som inte finns, hähä..så det är det som speglar verkligheten!=p

    SvaraRadera