onsdag 27 januari 2010

Ride the storm!

fan..deppar man ihop igen, jä*la väder! Hatar verkligen sånt här skit väder, snö, blåst o satan kallt
Var det verkligen nödvändigt..?! Tänk om man hade magsika krafter..då hade det varit sol o massa plusgrader här i Rydbo!
Baka kaka..ska slå ihop en sockerkaka lite snabbt innan jag beger mig till stallet, det vankas stor fika o kolla på träning..för det är så att Casper ska gå sin första lektion i livet, tömkörning för K-G, ska bli mkt roligt o kolla på!
Tror min "lilla" häst ska få vila idag..träningarna verkar ta väldigt hårt på honom nu för tiden, tycker han har verkat o sett väldigt trött ut så ska han ska få en Back on track ryggplatta och sedan en promenad tror jag..han gick super igår, men det är väldigt svårt o lära om när man lagt till sig med en jävligt ful ovana, typ som att rida alldeles för mkt händerna...hmm, fyy!
Jo, fick juh med mig en kamrakille oxå, hähä..så nu ska jag försöka förvandla videokamera band till internet, kan ta tid!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar