tisdag 26 januari 2010

Tillbaka i trenden..


ja..har juh varit lite utanför "modeskapet" kan man säga, när man inte har Internet hemma.
Hallå döhhh..vem har inte det?!
Men nu..nu är jag med i matchen igen, skaffade ett Comviq kontat igår och det verkar funka bra, har juh haft Tre tidigare men jag har så sopig mottagning hemma både på luren o internet dosan så bestämde mig för att säga upp det, som vanligt med telefonförsäljare gör dom allt sin makt för att man ska va kvar. Prova uppdater hit o dit, men hur f*n ska jag kunna göra det om inte ens jag kommer ut på internet så jag kan hämta min uppdaterinsfil på mailen???! Eller uppgradera till ett annat modem eftersom jag har det allra första, varför betala mer för nåt som inte funkar?
Annars så är det omplanering i schemat..ikväll är det dressyrträning, tjoho..taggad till tusen börjar förstå det här med ridning tror jag, ja va säger man: Bättre sent än aldrig..man har juh bara haft häst i 7år, man lär så länge man lever!
Ska försöka flörta till mig en kamera man och sen ska jag på nåt sätt försöka få mina två som ofta är osams där uppe att samarbete så jag kan försöka få ut en filmsnutt här på bloggen, nån som vet hur man göra?! Instruktioner mottages tacksamt!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar