torsdag 28 januari 2010

Feelgood..

Nä..det är inte så jag känner mig, behöver tändstickor för att hålla ögonen öppna, slut kropp och j*vligt trött på detta väder!
Utan jag ska tillbaka till Feelgood i Solna idag, där vi göra våra hälsokoller..idag för min rygg som har haft problem med väldigt länge..ofta dagligen ont i ryggen med olika smärtor, och jo..jag har varit hos div olika folk men det liksom händer aldrig någonting, sen hänger juh inte allt på dom..men inte direkt fått nåt som man kan göra själv heller!
Så mitt hopp är ändå inte..hallelulja, äntligen ska jag få hjälp, nä..snarare, hoppas jag kan få nåt konkret svar på vad man kan göra för att lindra smärtan istället!
Aaa, återstår o ser..inte så jäkla sugen på o köra i detta väder heller, usch I hate it!
Återkommer med diagnos senare..
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar