onsdag 23 december 2009

I väntans tider..

äntligen kom den sista jobb dagen denna vecka..känns som tiden gått väldigt sakta den här veckan, så är det alltid när det vankas ledgihet..är ledig nästa vecka, ska bli så skönt!
Ska inte göra nåt speciellt, sova tills jag vaknar av mig själv hela veckan, leka med hundarna i snön och ta härliga uteritter med hästen!
Nyårsafton lutar åt att spendera i Söderköping, blir säkert lika trevligt som alltid!
Efter jobbet sak det inhandlas dom sista sakerna till julbordet och inför uppesittar kvällen med bingolotto ikväll, har en svag känsla av att jag ej kommer va själv ute o handla idag..traditionen håller i sig, och även detta år så tog jag åt mig att fixa inför uppesittar kvällen, men det är rätt skönt o va hemma med tanke på att jag har Julafton hos mig oxå, så kan man dona klart inför imo..
Hoppas på en bärbar data imo så jag kan surfa hemmifrån..jo, data finns i hemmet men internet o datan är helt fu** up så orkar inte hålla på med den..när man precis har lagt in alla räkningar o ska bara klicka för betalning, jo då hänger sig intrnet då kommer ilskan rätt fort och datan har flera gånger varit på väg ut genom fönstret en antal gånger, så då förstår in att man gärna inte sätter sig där..=/
Räknar sekunder, minuter, timmar...Kl 13:00 står friheten utanför detta kontor!=)
Passar på och säger..GOD JUL och GOTT NYTT ÅR allihopa!
See you..

1 kommentar: