onsdag 9 december 2009

Lämnar onda cirklen..steg för steg

äntligen börjar det kännas som att det går åt rätt håll med min häst..vi börjar jobba oss utåt från den onda cirklen vi har/är i!
Har lagt om strategin..känns som vi varit på spår 1 som är lite enformigt hela tiden men nu börjar vi byta till spår 2 som är lite mer kurvigt, hoppas vi hamnar på rätt spår!
Och samtidigt som det börjar gå bättre igen blir det genast mkt roligare..varit i en liten svacka om va jag ska göra med min häst, det finns juh alltid kvar i bak huvudet och då handlar det juh inte enbart när det gäller ridning utan om allt som har med en häst att göra, lägga ner massa pengar o tid för att sedan inte ha kvar? kommer jag bli nöjd på lätt nivå? är han rätt för mig? Ja, allt..
Men nog om det..vi kämpar vidare ett tag till!
Veckan hittils har bara varit grå, grå och grå..så jäkla trist, fast varför blir man förvånad?
Idag är det ingen vanlig dag..för det är Anna´s fördelsedag, Grattis gumman! Imo blir det födelsedags fika, tjoho..gillas alltid! Bullar, kakor o tårta(förhoppningsviss) i massor, då trivs jag=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar