tisdag 1 december 2009

Nedräkningen!

kan börja..helt sjukt att det bara är 24dagar kvar till julafton och det märks inte av nånstanns inom mig eller i hemmet.
Med tanke på vädret..4-6 plus grader, regn, regn, regn o gegga så kommer vi få en vit jul?!
Snö är juh inte min själsfränd kan jag inte direkt påstå..finns juh ett fjäll o åka till ifall man vill ha snö tycker jag, men en dag snö kan jag önska och det är på julafton så man får in känslan!
Har fortfarande ganska mkt o göra innan julafton kan gå av staplen, men eftersom jag inte kan styra kalendern så kommer det bli mkt stress på helgerna framöver med att försöka klämma in allt som ska göras, men det blir nog bra i slutändan!
Tisdag..denna som vanligt gråa tisdag, blir en liten softar dag..hoffa ska få en välbehöv o värd massage! Jag har haft sovmorgon idag och trots det så var det en väldigt seg uppgång från sängen och iochmed det så innebär det att jag kommer jobba sent idag, till 18:00..då kommer massören, men gasar upp med min volvo racer så fort jag kan till stallet och sedan promenrar lite med han..igår red Sandra o han såg jätte fin ut..men sandra som ser lite ringrostig ut måste jobba lite på hennes sits, men det kan vi nog få buckt med! Imo är det hoppning, wieee! Gud..kommer inte ihåg när jag hoppa sist, ska bli sååå kul att komma igång med det igen=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar