lördag 12 december 2009

En dag på Älvsjö mässan, Go Idol Erik!

Ingen lung o ro här inte..spenderat dagen på Älvsjö mässan, där hundutställning ägde rum.
Ögonen hänger, kroppen känns som 150-kilo tyngre och 52:or i skostorlek.
Jag o bullen gjorde får första debutt i Champion klass, och även den sista utställningen för i år..2010, väntar runt hörnet! Men det var ingen givande dag idag..domaren va inte mkt o pynta granen med..hade hört på ryktesväg att hon gilla stora hundar o här kommer jag med min (nästan) exakta 6-kilos cotte och hamnar längst bak i ledet, bätter lycka nästa gång!
Idol, va säger man...GRYMT! Dock hade jag en konstig känsla av att Calle skulle kamma hem det, även fast jag gilla Erik skarpt, men så fel man kunde ha..men ändå så rätt det vart!
Lyssnat om o om igen på vinnarlåten, bra..assss bra juh mer man lyssnar på den!
Nä är det tydligen kortleks spels dax här hemma hos Anna som jag är hos just nu..sitter o försöker hålla ögonen öppna och ska även låta lite mat slinka ner och sedan väntar film..hoppas bara att ögonen locken inte sviker mig!=/
See you..GO ERIK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar