onsdag 2 december 2009

Sol, sol sol sol..

hade nästan glömt bort hur fin och hur fint det är med sol/solen!
Idag, har den helt otroligt titta fram..här hos mig iallafall! Så underbart det är!
Frosten ligger som en skorpa mot jordens växlighet, himla vackert faktiskt..även fast jag inte är så fascinerad av såna här saker, men när jag står här på balkongen o blickar ut över landskapet..så aaa, det är fint!
Nog om det..sitter juh i princip hela dagarna på nätet hela dagarna o surfar runt bland olika sidor, så igår råka jag stötta över en annons på en hästsida om ett häst relaterat jobb, hos en relativt känd dressyrryttare, som sökte skötare..jag har sedan ca 1,5-2år tillbaka funderat mer o mer på och kanse prova på det yrket, dels för att lära mer om allt som har med hästar o saker runt omkring det att göra, men det är för många frågor som sätter käppar i hjulet på en..kommer det va min grej? klarar jag av det på den nivån? hur ska livet man har nu funka? hästen, hundarna?
Visst söka kan man alltid..om man mot förmodan (inte för att jag tror det är så stor risk att lotten faller på mig) skulle få det, kan man verkligen tacka nej då..?! Chansen lär ALDRIG komma igen! Får se vad som händer!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar