onsdag 16 december 2009

Välkommen till Stockholm!

Idag flyttar en kompis till mig från Göteborg till Stockholm, äntligen..hoppas vi kan få bättre kontakt o träffas mer!=)
Välkommen till Sveriges framsida!
Prata om att träffas på fredag..då det kommmer va lite bakstuga hemma hos mig, ska fixa lite julklapps godis och bröd, fika osv till julafton..då jag låg i sängen igår kväll o det slog mig att..jösses, är det julafton nästa vecka..?! Paniken rusa över mig, hur mkt jag måste få gjort en o samma helg, puhh..bara o ta tjuren vid hornen!
Har fixat iordning matlistan idag oxå..vad som ska handlas o vad som finns hemma inför julafton, då det bestämmdes att jag även detta år skulle ha julen, så nästa år avsäger jag mig! Och även fast man inte ska lika mkt el så mkt som förra året så blir alltid listan oändligt lång, så i helgen med typ hela sveriges befolkning ska jag kasta mig ut i julhandlen och även fixa klart dom sista julklapparna..har även tagit lite hjälp av Sandra att införskaffa en klapp i en butik inne i stan, tack..en sak mindre o tänka på! O Sandra..idag el imo ska jag fixa din..nyfiken va?!=)
Oj, snart är det hemgång oxå..tackar man för!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar