fredag 11 december 2009

Internet, osocialt liv, Idol, hundbad

I dagens samhälle känns det som om man förlorar mer o mer vänner pga av att internet och mobilen finns..så känns det som man umgås genom den kommunikationen.
Visst det är upp till mig själv o ta tag i saken..men ett liv fyllt med häst o hundar så finns inte mkt tid över, så det är lite delade meninngar ifrån mig iallafall, när tiden tryter så är det juh bra att detta finns men det är juh inte samma sak.
Dom enda jag umgås med i princip är mina "stallkompisar" ochså har jag en riktig vän utöver stallet som jag verkligen känner för..men jag har hellre några få riktiga kompisar än flera yttliga!
Så var äntligen fredagen här och man får juh bara inte missa Idol, vem vinner?!
Min första tanke va ett Erik kommer ro det här i land..men är inte lika övertygad längre, så jag säger Calle..kommer jag ha rätt?!
Sen väntar hundbad för 2 av 3st vita tussar, då det är utställning imo, Älvsjö mässan, Stora Sthlm..o vi ska debuttera i Champion klass, spännande!
Idag kommer jag se min häst under en ny ryttare, min gamla tränare ska rida honom idag..ska bli jätte kul o se hur dom kommer funka ihop!
See you..

1 kommentar:

  1. Lycka till med tussarna idag =D
    Hoppas ni vinner!!!!!
    Å jag håller med om det andra.
    Hellre få nära vänner än tio ytliga.
    (sa hon som är ännu mer hästnörd ute på landet)
    Haha
    Kraam!

    SvaraRadera