fredag 4 december 2009

Du var efterlängtad!!!!

FREDAG!
Och ännu bättre hade det varit om det va en ledig fredag kväll..men, nej du
Ikväll väntar ett uppdukat julbord med jobbet..fast jag är lite sjukt osugen på Julbord just nu..när det är 2grader varmt, bar mark och inte ens frosten ligger som en skropa på marken..nä, då blir jag inte så sugen, har liksom inte fått in nån julkänlsa för 5öre!
Känns som om jag kommer sova mig igenom julen, ingen lugn o ro innan..imo kommer skogstrollen från Norr så får se vad vi hittar på då och på söndag är det årliga julbaket! Ska bli trevligt med mkt skratt o provsmakning hoppas jag..kallas juh inte Bull-Linda för inget!
När det är dax för hemgång idag så är det iallafall fortf lite ljust..inte helt fel, upp till stallet på en gång o ha lite mocknings tjäns samt försöka orka/hinna motionera hästen..som ni märker så överlevde jag gårdagen..tog det säkra för det osäkra och promenera med min en sväng ute igår..men, vi behövde inte ens en lampa för o se, gud va mkt ljusare det har blivit jämnfört med bara nån vecka tillbaka..det va så himla trevligt och nu, nu kan man juh även rida ut i veckorna!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar