tisdag 15 december 2009

Rekomendation..man är aldrig nöjd


Förra årets julklapp är använt..ett presentkort på SF bio, har länge försökt få ihop tid för en bio kväll med som aldrig blivit av men så igår va det dax och rekomenderar varmt att se Stig Larsson roman, Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes! Fast ändå va sista filmen enligt min menning att jag ville ha en fjärde..avslutet va så man blev mer nyfiken, fast ändå på nåt sätt så vart juh allt utrett..
Se dom!
Tisdag och det innebär min sena kväll på jobbet..sitter på kontoret o snön yr utanför fönstret hörde juh på radion igår att det skulle komma snö under natten men inte så här mkt som det faktiskt är, vi har juh inte varit så bortskämde med det innan så man tar juh inte "snacket" så allvarligt, inte jag iallfall..men jag är ändå aldrig nöjd med vädret och då reklemterar jag mest till att jag har hundar.
Sommaren: Är det jätte varmt så lider jag med hundarna för värmen
Våren: Blask, regn..blöta, smutsiga som tusan= Snabel draken och skurmoppen går i ett
Hösten: Ungefär lika som våren..
Vinter: Snö, fastnar koker med snö ï pälsen som gör att det blir blöt precis överallt i huset..
Visst, byt hundras tänker alla..men nä, jag älskar mina hundar som dom är och går med snabeldraken, moppen, handdukar för att torka dom med, spolar dom i duschen med varmvattenför att få bort snökokerna varje dag för att ha dom hos mig! Dom förgyller min vardag!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar