tisdag 22 december 2009

Dan före dan, före dopardagen..

känns helt overkligt när jag sitter här på jobbet och om 2dagar är det självaste Julafton, när man var mindre kändes det som evigheter till den dagen men nu så har det bara sagt svisch så står man med skägget i brevlådan o ändå har massor o göra iordning..jag som tycker att jag ändå ligger bra till i tiden, men det är alla dom här små sakerna som tar allt mellan 5-30min som blir en heldags jobb så kvällens arbete blir till att ägna mig o småsakerna!
Ikväll är det löshoppning i stallet, hade varit roligt o vara med..men tror jag skippar det denna gång då det inte gick så super bra att rida igår så vill jag försöka göra ett bra ridpass idag istället..men det går väl fler tåg?!
Känner att jag kommit tillbaka till den hästmänniska jag va en gång..en riktig dressyr nörd, kom igång ett tag m hoppningen o for runt bland hindren, men nu känner jag att jag blivit lite feg igen..hähä=)
Och..till slut fick vi en vit jul, aaa..det är fint med snö, slippa lera osv men den kan väl hålla sig utanför min tomt åtminstonde..känns inte som jag gjorde annat än skota helgen som va, i lördags skota jag och gick ut efter 1tim igen o undra var i helskotta jag hade skotat nånstanns!?=/
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar