måndag 30 november 2009

Svitch så var denna..

helg förbi med ett ögonblink som jag anade o måndag igen med regn, regn, regn o grått som vanligt..=(
Känns inte som man fått sova ut som man vill heller..i löradags var det juh dop för syrrans unge och det gick galant, han va hur glad som helst hela tiden o det va väldigt skönt..värsta är att vara i en kyrka med en skrikande unge som man inte får tyst på, uhhh..vill inte ens tänka tanken!
Sen åka Jag, Anna o Emma en sväng till Ikea för att inhandla ett par julklappar och även ett väldigt snabbt besök på Toy´s a rus, då vi kom dit 16:53 och dom stängde 17:00..så in i full rulle o fråga efter sakerna vi skulle ha, men vi greja det!
Söndagen..den oförglömliga o traditionen kunde vi hålla även detta år efter en räddande ängel..Sthlm horse show, kl 09:00 va det uppställning utanför Mc donalds för att möta upp Sandra..införskaffa lite frukost o cigg och sedan bege sig inför att börja se första delen av hela dagen, hoppning..och sedan rulla det på med dressyr, underhållning, shopping, show!
Och detta var det billigaste året på Globen, och jag hade bestämmt mig redan innan att jag INTE skulle köpa sånt jag bara tyckte va kul utan nåt jag VERKLIGEN BEHÖVDE och..Jag LYCKADES!
Ett regntäcke och en dressyrgjord..så nu är det bara stigläder jag verkligen behöver oxå, men enligt min mening skulle listan kunna göras hur lång som helst!=)
Lyckad helg!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar