torsdag 19 november 2009

Inte en vanlig torsdag..


skillnade är till stor förlust att jag inte kommer träna idag med hästen som annars är torsdags nöjet på kvällarna..=)
Igår gjorde jag ett försöka att prova rida barbacka, men så fort tyglarna kortades o arbete skulle krävas så var det samma sak igen, stannar, sparkar, backar o vägrar gå fram..=( Så det var juh bara o lägga ner..så det blir till o rör på döfläsket nu som ligger runt en kropp och enbart promenera ett par dagar..det är juh sååå trist, runt runt runt i ett ridhus eftersom lampan släck sisådär klockan 16 på dagarna=(
Ev blir det en födelsedag fika idag iallafall, lite längre bort i Hooden..alltid trevligt med lite kaffe o fikabröd, tackar man aldrig nej till..så vill du ha hem mig, så är dom magiska orden..kaffe m nybakta kanelbullar!=)
Snoret fortsätter att sätta sina spår i näskanalen och man låter konstat hes, vill inte, inte va snorig! På rekomendation så prova jag Otrivin menthol och tänkte att det kan juh inte va så farligt..så slet upp den o tröck upp den i snoken och drog av två rejäla duschar i varje borre..skulle jag inte gjort! Kändes som mina näshår frätes bort o såg stjärnor..
See you...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar