fredag 27 november 2009

Baka, dop, Ikea, globen

Kommer inte ens hinna blinka så är det söndagkväll igen o dax för läggdags för att kliva upp på måndag morgon igen o en ny arbetsvecka..denna helg kan jag räkna in i "Min värsta helg" detta år känns det som..den kommer gå i ett!
Hur ska jag hinna..?!
Fredagens "måste" göran är att baka till dopet imo, då jag lovat syrran att hjälpa till med det o fixa stallet, så där ja så har den fredagen gått.
Lördag: Dop, ska sova ut först och sedan är det bara upp o göra sig iordning inför dopet, så när jag smitit därifrån ska drar jag till Ikea och ska även besöka Toy´s a rus för att inhandla julklappar till mina småsyskon, så där ja, så har lördagen gått.
Söndag: BÄSTA dagen, en heldag på Globen i hästens tecken, Sthlm internationella horse show!! Så där ja, så har söndagen gått.
Många kanse har fått svininfluensan..men jag har hästinfluensan just nu!
Men..läs noga: Jag är stallledig lör/sön o min häst får fortf motion, min tränare ska rida Hoffa i helgen då jag tror att vi har hamnat i en liten ond cirkel där vi missförstår varanndra så vi ska ta en paus i helgen..igår va det lektion, fast Lena red o jag stod på marken o kolla..åhh, han va så fin INTE ett enda stopp..magiska fingrar, som jag inte riktig fått än!=/ Men fick mkt beröm för migg arbete med han iallfall, hon tyckte han va jätte fin o rida o vilken skillnad, vart nästan lite rörd då jag aldrig ansett mig som en ryttare på det viset..utan bara typ som en "aaa, rider för skoj skull, hobbyryttare" även fast jag fått blodad tand på senare tid!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar