onsdag 11 november 2009

Kan man va nån annan?

Kan man göra om folk? går det att ändra på dom från sitt riktiga jag? hur länge står man pall då?
Är man nöjd med nån som man måste säga till att man ska va på ett visst sätt..!?
Aaa, frågorna är många men undra om det finns några riktiga svar, jo acceptera personen som den är passar det inte enligt min mening: TA NÅT ANNAT!
Ibland kan jag känna mig anning världelös, jag vet hur jag är..och det är inte alltid så positivt, men va ska jag göra åt det? Det är juh JAG!!
Kommer det finnas dom som tar en för den man är, el är det bara så att man inte träffat rätt folk än?!
See you..

3 kommentarer:

  1. Om du tänker efter riktigt noga o läser lite mellan raderna så, tror jag du förstår o va syftet är!?

    SvaraRadera
  2. okej, jag är nog med på noterna nu... lite seeg jag vet ;)

    SvaraRadera