måndag 2 november 2009

Mot nya mål!

Så var den här helgen är..gick alldeles för fort..va har jag gjort?!
Inget av det som jag skulle behöva göra..men, jag har iallfall varit på min första tävling med egen häst o Hoppes första tävling och det kunde inte ha gått bättre! Mitt mål med denna tävling va att hästen skulle sköta sig och jag skulle komma ihåg dressyr programet och vi lyckades båda två! Han skötte sig som ett ljus, nästan bättre där än på hemma plan, hähä..och jag kom ihåg banan..kunde dock inte stå med en blå/gul rosett denna gång, men jag kom iallfall inte sist!! Så nöjd..så nu siktar vi mot nya mål, går upp i klass och kör stenhårt!
Väntar på bilder från Sandra..så förhoppningsviss kommer det lite bilder frnå tävlingen oxå!
Se, för nu är vi på gång!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar