tisdag 27 oktober 2009

Måndag hela veckan

känns som det iallafall..regn, regn o åter regn
Och i vanlig ordning ska juh nånting få jobbet strula..så då var det dax för invågs skrivarens tur, får absolut inte funka mer än 2v..tröttsamt, så då var det bara dax o plocka fram elektricker kunskaperna och börja plocka med div sladar o el..men så jäkla bra om man är, så vem fixa det..JAG!!! NU funkar det igen..=)
Solen börja titta fram, men bestämde sig ganska snarast för att dra sig tillbaka till varmare breddgrader..så, ja..nu är vi där igen..med mörket som börjar tränga sig på och det trista gråa vädret!=(
Nu kunde jag varit gladare än jag är..för hade det varit en vanlig tisdag hade jag fått gå hem nu..men snäll som man är, så ställer man upp för sina kollegor som vill va ledig o kör 12-timmars pass idag med..men, jag har en väldigt snäll mamma som kommer o jobbar sista timmen för mig så jag kan gå hem och inte behöver stressa ihjäl mig..för ikväll väntar träning!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar