onsdag 14 oktober 2009

Ingen vinter här, tack!

Så helt plötsligt så faller dom vita flingorna från himmlen..vem kunde ana det?!
Visst..dom hade prata om det på radio, men inget man ville lyssna på..det gick in i ena öret o ut på andra sidan!
Dock inget som ligger kvar..men iallfall man ser dom vita flingorna så nu är det verkligen dax och fixa ordning hemma i trädgården, börja lite förra helgen men hann inte klart så nu får man hacka tänder i kylan och bita i det sura äpplet.
Nedräkningen har börjat..till min allra första dressyr tävling med egen häst, dock känner jag mig rätt lugn men så fort det kommer på tal, så tänker jag för mig själv: Gude god, låt min häst bli halt..inte för att jag vill det, men då slipper jag åka iväg o va nervös och behöva tänka över hur min häst kommer bete sig, återkommer det!
Halva veckan är gjord kan man väl säga?! Väldigt lungt på jobbet, vilket inte är så kul alla gg.
Idag blir nog en liten glidar dag..ska åka o kolla på Bullens valpar så det blir stallet direkt efter jobbet o bara promenera lite och sedan tänkte jag hinna med o svänga förbi Anna och ta en fika!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar