torsdag 1 oktober 2009

Mer timmar på...

dygnet önskas..finns det nån uppfinning på det..?!
Varför känns det alltid som om tiden aldrig räcker till..eftermiddagen/kvällen kommer gå i kugghjul hela tiden utan nån paus knappt..direkt efter jobbet nu ska jag bada en av hundarna, dock ingen som ska med imo..men rasen ska vara vit och han är nån bladning av gul/brun tror det är dax för bad då..?! Och as jobbig å bada..då han har så fruktansvärt mkt päls och ALDRIG blir blöt och då passar jag på och går in i killarnas koja och badar där lite bättre tryck i slangen där, behövs!!
Raka vägen hem, för att föna han torr..som tar 1000år och lagom klar med det är det bara o byta om och fara till stallet för ikväll väntar träning igen, ska rida igenom ett dressyrprogram då min tanke är att va med på en programridnings "tävling" och ev starta i början på November..hmm, funderar fortfarande på den!
För övrigt så är min arbets vecka slut om 15min..tjoho!
Ledig imo för att vi åker till Sundsvall på hundutställning..och upp med tuppen o bada nästa hund som ska med och knåpa ihop nån form av lunch till lördagen, samt kanse baka nåt som man kan smaska på!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar