onsdag 30 september 2009

Nära nollan...

hur ska denna årstid sluta..redan nu är det nära nollgrader och nära minus sträcket, hur ska det då va om 1mån..?! Brrr, säger jag bara, hemskt!
Vet inte riktig hur man ska klä sig, eftersom det är fint på dagarna..men, sant..det är fortfarande ingen värme..men känns lite väl långt och sätta på sig vinter jackan redan nu även fast jag tycker det behövs kl 05,30 på morgonen!
Förra veckan gjorde jag om mina naglar, hitta ett ställe i Å-berga som gjorde med samma gele som jag gjort med innan..men nu börjar manikyren släppa! What?
Känns väldigt tråkigt..jag som äntligen börjat fått ordening på dom och fått lite längde nu, ghha..där jag gjort förut har dom gjort dom med lite mer matrial på..vart lite fundersam när jag va där, och hon la bara på ett lager av gelen, innan är det gjort med två lager..så dom var lite mer tjocka oxå vilket kändes mer hållbart..ska jag behöva åka ända till Norrköping för att bli nöjd? Nån som har ett bra ställe o tipsa om..?!
Besviken igen..ska man aldrig kunna säga något till nån..UTAN att allt ska komma fram, är så trött på sånt..efter allt som man varit med om på div stall o vissa människor så kan jag bara inte acceptera sånt längre, orkar inte med det en gång till..ska man va min vän, så ska tilliten finns där för alltid..inte lite då o då, bara för att man råkar ha en dålig dag el what ever det kan vara..skallver sprider sig fort, fortare än du tror..?!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar