onsdag 23 september 2009

Förtjänad otur..?!

Fan fan fan..soffan va såld, det var inte det jag ville höra!!
Jag har juh en förmåga och tänka alldeles för länge på en sak innan jag får tummen ur ändan och göra nåt å saken..alltså funderar o funderar o funderar, ska jag verkligen köpa den där? va säger man när man ringer? Aaaa, ringa på annoner av olika slag är nåt jag verkligen drar mig för, gillas inte!
Jaja, inte mkt å göra åt..får sörja lite och klicka mig in på blocket igen och se ifall det finns nått fynd idag!
Ridpasset gick helt okej igår, förresten..fick till en mkt bättre galopp och va fin i formen, nöjd!
Hösten..det är trist! Mörkt o det blåser som sjutton nu på morgonen, hoppas på en anning bättre väder senare idag, hade juh tänkt o rida ut m Sandra idag..men hon har sin nya medryttare där idag, så det får nog bli ett pass till i ridhuset, finslipa lite inför imo när det är träning!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar