lördag 5 september 2009

Hur man spenderar pengar..


ja, det verkar jag o Sandra inte ha några problem med alls..ge oss 1miljon och jag lovar att vi kan göra av med dom på en dag!
Tänkte bara åka en liten stund till Höök´s för att införskaffa, el Sandra ett regntäcke till casper..det var det enda vi verkligen BEHÖVDE!
Men det finns alltid en ursäkt till allt..vare sig man behöver det el inte!
Så eftersom jag inte hitta nåt på Höök´s for vi in på Horze oxå..kollade lite på deras sadlar..ja, det fanns en jag kunde ta med mig hem på en gång, om jag hade 20.000kr på kontot det vill säga..en M&N dressyrsadel, så jäkla skön..tåls o fundera på iallafall
Nähä..hitta inget där med..så då åkte vi mot Casper..nä jag kom på att det fanns juh en häst butik till där i Upplands väsby, som jag aldrig varit in i..men skulle verkligen vilja det..så lite hastig där vi rödlyset så svnägde vi höger å in i butiken..wow, här skulle handlas..skulle bara haft ett par tusen till fortf på kontot för då kunde jag handlat allt jag ville ha..så man fick solla bort det man inte behövde, ähhh ja..det var juh inte det lättaste, för jag behövde juh inget!
Men man KAN INTE komma tillbaka efter en hästshopping tur utan nånting till Hoffa, så det fick bli ett grått schabrak från Schömakel(el hur det stavas) som va super snyggt!
Sadeljakten fortsätter och tänker så det knakar va som kan behövas till nästa shoppingtur..?!=P
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar