måndag 14 september 2009

Däckhämtning..

Efter en god och härlig frukost på fiket nere i "centrumet" så styrde vi kosan mot Edsbro..vi gamla hem, mitt gamla liv..Jo, för jag hade ett par sommardäck kvar där till polon som jag hade glömt bort, vilket va perfekt då jag behöver nya, el bättre beganade till havrelådan..så vi höll alla tummar och tår för att han va hemma, då jag inte hade kvar hans nummer längre..
Så svängde vi upp på gården..aa, här bodde jag förr..på en gård med eget stall, man saknar det ibland!
Och där stod L****..åhhh, gud så bra..jag behövde verkligen dom där hjulen då jag ska ut å åka till helgen med havrelådan och däcken på är rätt slitna och torrspruckna, så vill juh inte att det ska hända dyrgripen nåt!=p
Nä..nu ska jag ringa Elin och ha vårat psykolog snacka som vi har varje dag, samma tid, samma plats, 365dagar om året!
Och efter det brukar det va Sandras tur..!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar