måndag 7 september 2009

Hamsterhjulet ska dras igång..

japp, då ska vi börja å träla det här med lastning av häst igen..för den 19:e bär det av till Mustang för att prova/köpa en dressyrsadel, äntligen!
För att vara på min säkra sida när dagen kommer så kommer jag dra igång lastträning..tänker inte stå 4timmar igen(som sist) och försöka få in den ENVISASTE häst som gått i ett par skor..Sandra övertala mig, men eftersom jag gärna undkommer problemen, som med lastning osv så åker jag hellre land och rika runt o lånar hem sadlar och kollar ifall dom funkar..aa, Sandra kanse har rätt, blir rätt dyrt i längden..?!*ggrr, dom äldre har alltid rätt*
Nu tyckte Sandra att det va dax att ta bort stödhjulen, varnings skylten "aggresiv" i pannan, outbildad osv, allt va jag kan komma på att han INTE kan, vill göra osv..skjutar lite på det eftersom jag själv är osäker och vill inte åka själv, så vill jag inte belasta Sandra..för hon VET att hon kommer få åka med, vare sig hon VILL el INTE..shit, är nog dax att hylla Sandra snart igen, brukar juh inte bli så flådiga grejor men ett cigg paket brukar gå hem..vad vill du ha denna gg?! 2st paket kanse..?!=p
Skulle behöva ett par "bättre" beganade vinterdäck till havrelådan..någon som har?!
See you..

2 kommentarer:

  1. Jag vill inte ha nånting :)
    Jo förresten... En Linda med ett stort leende och en ny sadel skulle funka! :)

    SvaraRadera
  2. Tackar..ska jobba på den!=)

    SvaraRadera