söndag 13 september 2009

Knytis-skiva O Marknad...

under dagen åkte jag till Anna en sväng..vi skulle gå på höstmarknaden i Å-berga..varför vet jag inte, det är juh samma sak varje år och jag hade egentligen defenitivt inte tid med det..kanse va nåt nytt där?!? Nä..efter ca 20min och efter gått förbi sisdär 5-6st "turk kläder" stånd, plastblommor, rengöringsmedel, hemslöjd och div annat skortsaker så börja vi röra oss mot centrum..tog en sväng igenom, och ett pittstopp på bolget på vägen mot Ica..sedan hem till Anna och skulle ta en "snabb kopp kaffe", att dom där snabba alltid ska ta längst tid, förstår inte!=/
Sedan hem i full fart och fixa iordning maten för kvällen..kräftskiva i stallet, men jag äter juh inte kräftor, så det fick bli en köttfärspaj och nån form av kyckling tortillas, vilket vart lyckat..då jag aldrig gjort dom förr..men det va en super trevlig kväll!
Höll mig dock till barndrickan, ännu en gång..så vid 22-rycket skjutsa jag Håkan till Elin O Danne, nä för han skulle minsann inte hem..hähä, 1,5tim senare låg han hemma i bingen!
Är det ålderna som börjar ta ut sin rätt, el..?!=/
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar