tisdag 8 september 2009

Hästledig dag el inte..

ja..vi hästmänniskor säger alltid, gud så skönt det skulle vara med en hästledig dag!
Men så kommer den där dagen..och man börjar fundera på va man ska göra istället för att åka till stallet..finns juh hur mkt som helst och göra som man inte hinner med annars under tiden man är i stallet..men på nåt viss så blir man rastlös och bara vill åka till stallet och man stressar och gör allt man skulle egentligen gjort lite snart för att sedan iallafall åka till stallet, för att man inte hade nåt och göra..=/ Och jag som ska va hästledig även på torsdag, då jag lovat bort Hoffa till Sandra för att hon ska ha ut en prov medis och dom ska rida ut..shit, ska jag göra dårå..nåt förslag?!
Men idag..har jag nog bestämmt mig, att jag kommer ta mig tid till att åka ner till "Centrumet" och införskaffa lite nya glödlampor, då man smyger längs med väggarna för att komma fram dit man ska..just för att alla glödlapmor gått sönder!
Och sen tänkte jag även ta mig tid att åka över till Elin och snacka lite skvaller med henne..
Är det bara vi tjejer som ALLTID har nåt att prata om..varje morgon prata jag med Elin och Sandra..och det sjuka är att, Sandra prata jag även med hela dagarna på MSN och även telefon ett par gg per dag och ÄNDÅ har vi sjukt kul i stallet..hur är människan funtad?! El är det vi som är ofuntade?!=P
See you...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar