torsdag 17 september 2009

Klipp och klistra timmen!

suttit å knepat ihop små bokstäver och plastat in dom, så jag kan träna dressyr program hemma på tomten..hästinflunsa?! Nää..har juh fått lite boxningar från olika håll att jag ska komma ut på tävling som sagt, men jag har juh alltid haft en himla bra ursäkt varje gång, för att inte behöva åka..även fast jag vill såååå mycket! Rädd? För vad? Men denna gång har jag inte en godtagbar ursäkt..så bra ursäkter tas tacksam emot?!=p Lung dag med solsken, dock så blåser det lite kyligt..blir en lung(hoppas jag) uteritt m Sandra å Aspan idag..och hon den lyckosen har lyckast skaffa sig en medryttare nu, men blir ju tyvärr inte mkt tid över, då vi ska påbörja den såkallade riktig inridningen av Casper i dagarna, kommer hämta hem honom till Brollsta imo kväll..så mitt fredags nöje blir att: försöka lasta en Åsna i en havrelåda! Önska oss lycka till?!!! Prova att lasta hoffa igår när jag ändå hade släpet på korken för att ta hem det å byta däck..å han gick så fint in där, dock inte hela vägen..men UTAN nåt bråk, stolt som F**!!!!=) See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar