tisdag 29 september 2009

Pengar in= Pengar ut..

ja, den 25:e varje månad är väl den bästa dagen på månaden...?!
Men även den sämsta..man är rik för en dag kan man säga!
Spelar ingen roll hur mkt man jobbar, mkt övertid så tycker jag aldrig att pengarna räcker hela vägen runt..när man har betalt alla räkningar, el få man har så är halv lönen borta..Nä, aldrig..tänker inte göra mig av med den dyraste utgiften som finns, hästen..skylla mig själv kanse då..?!=)
Trakigst eller..?!
Ikväll blir en trevligt..ska ut med jobbet och käka middag, whoo slipper laga mat!
Och för en bowling runda bland oss här på jobbet..dock inte med sten, utan riktig bowling!
Man gör för lite roligt på sin arbets plats..det är alltid trevligt och träffas utanför o inte alltid behöva snacka jobb liksom..jag o mor min har gjort iordning lag under dagen oxå ringde dom från Tegelbruket där middagen kommer äga rum och fråga om vi bokat mat..ähh, ja..oki för vi har ingen beställning..what!? Hallå..vi är 20pers, vad är väntetiden på mat då?!=/
Blir en halvstressig dag i stallet, har lovat att hoppa med Carro..så man får sno sig lite på, men ska inte hoppa så mkt el länge då han inte är helt 100% i kondis ännu..går i valet el kvalet att klippa el inte..?!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar