tisdag 22 september 2009

Välkommen till It världen..



har efter mycket om och men lyckats lägga över alla mina bilder från mobilen till dator...aaa jag vet, det är 2009 och kan inte lägga in bilder..njea, alltså har aldrig varit så mkt för det där med bilder på dator osv..digital kameran brukar få jobba tills minnet är slut så frågar vi nån som kan det där och lägga över dom..men nu, nu har jag lyckats helt själ!!*förvånad själv*
Det är det jag är mest glad över hittils..kan bli ännu gladare..hitta en as nice soffa på blocket tidigare idag, 4år gammal men stått i källare större av sitt liv så den va verkligen fin..men, får inget svar av säljaren..ringt o ringt o ringt utan framgång, men lämnat mobilsvar så jag hoppas dom ringer upp å meddelar det jag vill höra..att den inte är såld!!*men med min tur..så*
Mina ögon gillar inte det man ser när man tittar ut genom rutan här på jobbet..ja, jag jobbar sent idag, o det gillas inte!
Träden vajar, mulet och allmänt trist väder..men det gör inget för mig, idag står ett dressyr pass på schemat och vi har juh ridhus så är oberonde av väder..åhhh, vi har juh fått installerat cd spelar i ridhuset oxå, så nu kan vi börja öva på kür program..stor risk!=p
Lägger upp 2st mobil bilder som jag lyckas med..
Återkommer med besked om soffa, ridpass och kanse nåt mer intressant..!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar