onsdag 7 oktober 2009

It tekniker o electriker..

känner jag mig färdgiutbildad i både yrkerna snart..med tanke på alla fel vi har med datorer o vågar här på jobbet som man får mecka med. Enligt supporten i andra änden av telefonen så ska det va ett ganska enkelt fel att åtgärda..hallå, det jag vet om datorer är hur man sätter på/stänger av o surfar runt på nätet typ..då ska jag börja fixa med div grejor och med våg intrstrumenten så vi får det att fungera igen..mmm!
Kan extra knäcka svart men lämnar inga garntier!=p
Annars är det juh faktiskt onsdag idag och halv veckan har gått..rätt fort faktiskt, skönt!
Mitt kvälls pass på jobbet avklardes igår oxå så nu är det vanlig tider igen ca 1,5v framåt..yehh!
Dock är jag inte lika nöjd med vädret..fint, men det blåser juh nästan storm varning ibland..kan nån beställa bättre väder?!
Ikväl/eftermiddag väntar en härlig uteritt m Sandra..ska bli skönt o komma ut, känns inte som det blir lika ofta nu för tiden, men jag tränar även stenhårt på dressyr, nu jäklar ska den dit o sitta för all framtid!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar