fredag 9 oktober 2009

Oduglig?!

Dax o sumrera gårdagens dressyr träning..gick helt ok, går alltid så himla bra första studen när jag har lite jävla anama i mig men mot sitt slut så blir jag otålig, hård i händerna när han inte går i form..han gjorde juh det så fint i början, glömmer dock bort att han kan va trött eftersom han inte orkar helt o hållet o har lite emot sig.
Jag jämnför mig väldigt mkt med folk runt omkring mig, vi har många mycket bättre ryttare o hästar i stallet..än mig! Visst det finns alltid nån som är bättre än mig själv..men när man oxå rider samtidigt som dom så vågar jag inte riktig fult ut som jag skulle göra om jag va själv i ridhuset, va ska dom tycka o tänka??
Det är blandade känslor..men ska ge mig fan på att det ska/går! Dom ska få se!
Äntligen fredag..inte en dag för sent! Ikväll ska vi över till syrran o käka middag, skönt med en lugn kväll..inte för att det kommer bli nåt röj överhuvudtaget i helgen, så nöjd över att man bara är hemma.
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar