fredag 16 oktober 2009

Minus grader o sommhjur= Dålig kombination

Inte för att jag har kännt av halkan än dock tänkt på vilken fart jag har framtåt..hittils har det bara varit nollan med igår kväll när jag åkte från stallet så börja det krypa ner till minus grader på sina ställen, -2 när jag parkera hemma..och fortfarande sommarhjul på, känns inte helt ultimat!
Gårdagen bjöd på ytterligare en dressyr träning..och det gick super, men jag vill lite för mkt alldeles för fort..måste sluta sätta så mkt press på både mig o hästen, men det känns idag i låren!=p
Så var ännu en arbets vecka över snart, yess äntligen..helgen bjuder på olika aktiviteter, Ikea väntar ikväll och imo blir det tjejmiddag kombinerat med ljusparty med otroliga doftljus som verkligen doftar himmelskt..kan behövas nu när vinter mörket tränger sig på mer o mer, skratta el gråta?!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar