onsdag 18 november 2009

Laser-Björn=Hoppas på underverk!

Ska idag börja med mag o tarmkuren jag har prata om..ska åka idag efter jobbet åka till Laser-Björn o hämta upp burken med pulvret han ska gå på ett par dagar för att se om det blir nån förbättring både humör och ridmässigt..hoppas på underverk! Så jag inte behöver dra igång med veterinnär, både dyrt o tråkigt..=( Men va gör man inte för dom om det är det som behövs!
För övrigt har juh REDAN halva veckan gått, tycker det börja gå lite väl fort nu..finns massor man ska hinna med o göra innan jul osv..samma gamla stress som vanligt, fast man säger varje år: Nästa år ska jag va ute i god tid! O va händer..INGET av det man sagt! Julen kommer även detta år gå av staplen hemma i den lilla röda stugan på landet, med dom närmaste på självaste Julafton!
Ösnkelistan för i år, är inte så lång:
1. Bärbar data, Har en vanlig, men har ett eget liv..
2. Pengar, har jag..men juh mer desto bättre!
3. Hästtransport, ja jag har en..men en sån jag VERKLIGEN vill ha önskas!
4. Hel häst hela 2010, Ska man köpa ny, el be till gud för sin egna!
Så alla som tänkte sponsra mig med en julklapp..nu har ni inga bekymmer bara o välja o vraka vad ni vill köpa å inte så mkt o välja på..så svårt kan det inte vara!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar