torsdag 26 november 2009

Tiggare=2 överlyckliga tjejer!


Det såg mörkt ut för söndagens största o mest aktraktiva aktivitet, Stockholms intrenationella horse show..har juh suttit o uppdatera blocket minut för minut för att göra ett kap på 2st biljetter till fattiga hästmänniskor, så är han där...Lelle, hur ska jag kunna tacka dig!
Helst plötsligt hade jag ett mail och gissa vad som döljde sig i det..2dt HELdags biljetter till söndagens horse show, vi är dom mest överlyckliga tjejerna på jorden just nu!=) Kan inte beskriva hur glad o hur kul det ska bli! Yehh, ska äntligen får gå!
Man kan säga att jag fick dom som en tidig julklapp och tack för rum o mat..har lovat att det alltid finns mat o rum när som helst, men Julklapp..hur ska jag kunna överträffa honom med en julklapp jämnfört med den jag fick..?! Önskar oxå i julklapp massa pengar så jag kan gottgöra på alla möjliga sätt! Men det är väl för mkt begärt?!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar