tisdag 10 november 2009

Åker runt, runt..

vägen är rak, men jag åker omvägar!
Alla har sina mål i livet, drömmar, vet va dom ska göra hur dom ska leva sina liv vid en viss ålder..alla skaffar barn vid en viss ålder,ålders stämplat..gifter sig vid en viss ålder,ålders stämplat el gör dom det för att dom vill det..?!
Jag vill inte göra nåt av dom..har aldrig haft nån dröm om att va gift och med barn, jag gillar inte barn..jo, om det inte är ens egna så kan man lämmna tillbaka dom till ägaren när man själv tröttnat, gifta sig jag tror inte på evig kärlek i dagens samhälle, finns säkert ett par unika fall..aaa, visst låter ego el what ever o tänka så, men mitt liv, mitt tänkande!
Alla vet vad dom vill med sina liv..vet jag?!
Känns som om jag försöker hitta omvägar varje gång, hur långt räcker bränslet?
Dax o börja fundera om kanse..nu eller lite senare?
Vad vill jag i mitt liv?
Eller ska fasaden bara se nyputsad ut hela tiden!
See you..

2 kommentarer:

  1. Nog är det lika att sitta där och trycka ut dina vågsedlar, resten kommer automatiskt sen!

    SvaraRadera
  2. Jo, det är sant..men jag trivs här o har roligt..har jag det övrig tid oxå?! Svår fråga som bara jag kan svara på..

    SvaraRadera