fredag 20 november 2009

I skrivande stund..

så har jag 40min kvar till FREDAG och HELG!
Som hela veckan så är vädret inte på topp..regn i 1vecka, nu måste det bara bli bättre!
Fredagen är än så länge helt oplanerad..stall el inte stall, fika el inte, fixa hemma el inte förslagen o "måsten" är många men vissa är mer el mindre lockande.

Hemma så måste:
Fönstren putsas
Rabatten rensas
Snyggas upp på tomten

Stallgöring:
Hästen promeneras
Mock= Redan gjort, Tack P*a!

Fika:
Aaa, det är inte så svårt..mest bara trevligt o avslappnat och jag vet att det skulle bakas i ett visst hem!=)

Dagen har varit anning seg o långtråkig..inte hänt speciellt mkt, som vanligt!
Nästa helg så går juh Stockholm internationella Horse show av staplen och jag sitter på blocket dagligen för att söka efter några kap biljetter..eftersom Sandra i vanlig ordning vänder på varenda krona hon har så hon inte riskerar hamna hemma hos lilla mamma igen..kämpa, hohoho! Så om någon råkar ha biljetter hemma för söndagen, mottages dom stort!
Oki..nu har tiden börjat närma sig så jag ska börja o plocka undan här på jobbet o förbereda hemgången, tjoho!
20min kvar!!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar