måndag 1 februari 2010

Feelgood..del 2

Idag är det dax för att bege sig till Feelgood igen..och idag är det både för lungorna och ryggen igen, sist jag va där för ryggen..så verkar jag fått ett ganska bra svar, mitt högra bäckenben har liksom hoppat fram därav lite sne som människa och att jag ska börja strecha då jag ungefär är lika stel som dom på kyrkogården!
Så vi får se vad mer som kommer idag..även den stora utmaningen kommer idag, umgås med en rökare utan att röka, men det kommer nog gå bra..verkar dumt o provsmaka om jag inte rökt ett bloss sedan i torsdags faktiskt!=) Kan tilllägga att jag inte använder nåt hjälmedel i form av nikotin medel, utan enbart vanligt tuggumi ifall det verkligen är kört..värsta tycker jag är efter maten, den cigg stunden som va förr är nästan värst nu!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar