lördag 6 februari 2010

FF,melodifestivalen, hårfärgning, träning

misslyckat bullbakning, så har min halva helg sett ut än så länge..undrar vad som vänta skall?!
Fredagen spenderades med en vän som man inte ser så ofta med hårfärgning, blonda slingor är hennes refräng..nästan ungarna på dagis kan juh räkna ut vad som händer om man färgar sitt mörka hår till ljust, hähä!=)
Lördagen börja lungt med härlig frukost, då man fick övernattnings kompis så fick man juh styra upp frukosten lite, fast det är alltid lite roligare!
Sen bar det iväg till stallet för träning, och inte för den ordínära..nä, har tagit steget o provat en annan idag..absolut inte för att min vanliga är dåligt utan för att få lite nytänkande och för att se om det finns nåt han kan plocka fram lite bättre kanse..och, jag har aldrig tror jag nånsin varit så nöjd med en träning och aå fin häst man har, hähäh..en helt annan häst, så kul!
Nu ska jag fortsätta att njuta av bara mig o hundarna här hemma i soffan framför brasan!!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar