fredag 19 februari 2010

Insperation, tips, Tack!

Äntligen har jag fått hem mina tårt/bak tillbehör som jag beställt o bara gått o väntat på och trodde dom skulle komma nästa vecka..men igår låg ett fint paket på min brevlåda, grabba tag i den o sprang in och slet upp sakerna, som ett barn på Julafton!
Så här ska det bakas tårtor i första hand och försöka snida till mäktiga dekorationer, tror några kommer rulla fram om ett tag, Beach 2010..ähh, glöm det!=)
Det jag har beställt är vit- och mörk choklad som man kan drapera tårtan med, modellpasta, pärlbandsverktyg och en utstickare för att göra rosor!
Så tips mottages tacksam på olika tårtfyllningar, recept som egna ihop knåpade bara fantasin som sätter gränser!
Jag har gått in i någon form av bakanda nu, varvar stallet med att passa ungnen hemma med bakverk!
See you..

1 kommentar:

  1. Jösses, vilken bak och bullmamma du kommer att bli :) Har ont om recept och är kass i bakning, men äter gärna ;) Ha det gott!
    /Anna

    SvaraRadera