måndag 22 februari 2010

Hur får man den rund..?!

gårdagens förrmiddag bestod av bakning, i form av en Vit choklad mousse tårta!
Och mina testpiloter som alltid ställer upp till 200% procent, stall tjejerna..Marie o Sandra och även en o annan droppa in i fika rummet efter att ryktet hade spridit sig, men den är juh till för att ätas och den verkade gå hem hos alla..dock va jag inte helt nöjd med jordgubbs lagret, sån färdig köpt påse som skulle blandas m mjölk och den kommer inte mer finns i mitt hus, då blir det egen gjord nästa gång. Oki, jag va sjukt seriös denna gång..allt från egen gjord tårtbotten till egna gjorda rosor och mousse och det blir juh en o annan smak då, dock åt det bättre!
Men alltså..vi satt där åt tårta o drack kaffe och kolla in o prata om tårtan, när Sandra helt plötsligt kläcker ur sig: Hur kunde du få den rund..?!
Haha alltså..hallå, trodde jag skulle trilla av stolen av garv, ojoj Sandra det skratter kommer förlänga mitt liv med många år!=)
Ska försöka leta fram en USB kabel så jag kan länga in bilder..o vet ni, har fått reda på i lite tidig fördelsedags present att jag ska få åka på kurs som har med tårtbakning att göra, eller dekorations kurs el dyl, dock har jag inte bestämmt vilken kurs jag ska välja in..men meddelar när det är dax!
Kolla in:
www.tartverkstan.com, där jag kommer gå kursen
www.tartdecor.se, där jg bestsällt grejor ifrån
www.dekoreramera.se, buktik jag kommer besöka!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar