onsdag 3 februari 2010

Ojoj, hur ska det gå..

pratats hela dagen om det här snökaoset ska sakta men säkert ska storma Stockholm..verkar som det är nära nu, hör på comradion att det just nu befinner sig i Järva vilket är ca 10-15min härifrån..hallå, hjälp!
Träden svajar som aldrig förr utanför fönster och "mörkret" börjar lägga sig som en ridå..hade juh hoppats på att jag skulle hunnit åkt och varit i stallet innan skiten börja, typ kl 21,00 ikväll kunde det dra igång, då slipper jag va som en 80-årig kärring på vägarna och skapa värsta trafik bromsen, hähä..hatar verkligen o köra på vintern, usch!
Oki..tänk positivt..idag är det markarbete på schemat i stallväg, tjoho..blir en del som hakar på, så kul tillochmed dom värsta dressyrkärringarna i stallet, ähh..räknas jag dit?! När man bara rider dressyr, hmm..?!
Åhh, nej..nu börjar det snö..tänk positivt, tänk positivt, vad f*n är positivt med det här..?!
Önska mig lycka till och hoppas jag kommer levande hem från stallet, åtmoinsotnde halvt levande, oki..tack!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar