söndag 21 februari 2010

Söndagen som inte skulle finnas!

Inget vatten
En hund som spyr
En hund med dålig mage
Snöstorm
Trafikolycka
Ja..skulle inte vaknar eller gått upp ur sängen denna dag!
Vattnet är på gång nu verkar det som, börjar släppa!
På väg hem från stallet, lite smått stressad eftersom hundarna hemma hade varit själva i längsta laget så hade någon missat att det är jävligt halt ute och sladdat av vägen, så köa i 25min, precis min önskan 18:30 söndag kväll..NOT!!
Väl hemma..
Frallan(ena hunden) springer runt i huset och spyr o verkar inte må så jätte bra, mest sovist hela dagen och lite nere i humöret.
Nalle Puh(andra hunden) verkar ha en dålig dag i magen..när jag kom hem från stallet mötes jag av en icke så trevlig doft som osa ändå till ytterdörren, men jag kan juh inte kladra han för det..nöden har ingen lag! Så dax att sätta igång o sanera..när han sedan kommer in efter en sväng ute så verkar det som om det är dax igen, hela baken full, och råga på det..INGET VATTEN, så tillbaka till gamla tider med uppvärmning på spisen för att ens få ljummet vatten.
Och den här jävla snön..den gör mig galen, när fan ska det sluta?!
Kommer knappt utanför dörren ibland pga skiten har blåst igen för..och det ena man gör är att skotta, skotta och åter skotta, satans snö!!
Oki..dagen är iallafall förbi för min del, nu kommer jag gå och lägga mig så denna söndag tar slut och längtar redan till fredag!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar