torsdag 18 februari 2010

150.000kr någon?!

att allt med åren bara ska bli hårdare o hårdare.
Har besökt banken för att försöka få ett lånelöfe, börjar bli rätt trött på o kasta ut pengar till någon annan och aldrig få någonting tillbaka.
Nä, nu för tiden måste man ha kontant insatsen insatt på ett konto innan man ens får ett lönelöfte, mmm..tack för den!
Vad är problemet, ta ett lån..jo, skulle göra det om jag redan inte hade lån eftersom jag kosta på mig o köpte en nyare bil och vill juh inte leva nåt lyx liv med skulder..då är det inget lyxliv!=)
Spara?! Ja..det skulle jag oxå kunna göra OM jag hade några pengar o spara, eftersom jag har valt o leva ett liv med en väldigt dyr hobby så går ganska mycket pengar åt hade jag inte haft det då hade jag kunna varit i Thailand 2veckor per månad!=)
Nä..det är inte min refräng, då föredrar jag hästskit och skit kalla dagar i ett ridhus, tur att vi alla är olika!
Oki, över till dagens roligare: Marie i stallet fyller år, fördelsedags fika..undrar va det blir..?! Här snacka vi o tjejen från Östermalm som knappt vet hur man steker pannkakor, glider o köper nya ridstövlar för ett par tusen huxflux(en annan spara ett helt år) och knappt tål se sin häst med lera runt bena!=) Nä, skämt o sido..Jag diggare dig Marie!
See you..

2 kommentarer: