fredag 12 februari 2010

Alla mina vänner!


tänkte göra en ändring i mitt liv..som en sann hästmänniska som jag är så är det svårt o hinna med nåt annat än i princip hemmet, hundarna o hästen, kan låta lite enformigt?! Njea, det är i princip samma rutin varje dag och helgerna går juh åt till o göra det man inte hinner göra i veckorna eftersom jag spenderar allt från 1,5-4tim i stallet på kvällarna. Och helgerna har varit ett bestyr med att vi har egna intag som gör att man måste va där lördag, söndag, lördag,söndag helg, efter helg..men nu har vi gjort ett schema så nu behöver jag INTE va där VARJE helg samma tid jämt.
Vi hästmännikor fastnar lite i hästvärlden och ser inte den värld som finns där utanför, hänger inte med vad som händer på riktigt..vilka kriser som finns, katastrofer som händer osv.
Jag ska försöka ta mig tid o hoppas att det inte är för sent att ta upp mina gamla som nya kontakter som man haft genom åren, men jag är lite så oxå..jag måste bestämma tid och dag annars kommer det aldrig bli av..så alla mina vänner, föreslå tid, plats o datum, så kör vi?!=)
See you..

2 kommentarer:

  1. Man kan ju inte mer än att hålla med.. Vi stall folk är hopplösa =D
    Kul att det funkade så bra med den nya tränaren. Det är bra och testa vingarna lite ibland. Hoppas det fortsätter att gå bra. Jag får väl kanske komma upp o kolla någon gång?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Aaa, absolut..fika bordet står alltid dukat!=)

    SvaraRadera