måndag 15 februari 2010

05:55...

och 06:00 skulle jag infinna mig på jobbet, vilket kändes lite stressigt!
Tänkte snoza vidare 5-10min imorse men istället vart det 25min och paniken va ett faktum, har nog aldrig varit så klar vaken på en måndag morgon!
Så nu sitter jag här på jobbet och har i vanlig ordning inte så mkt o göra..men istället upplivar Meg o Sandra mig via MSN, aaa herregud..folk från Stan, dom kan verkligen liva upp stämning för oss här på landet, hahah!=)
Idag ska jag tillbaka till Feelgood, del 3..så himla skönt, lite massage i början så man får hålla ögonen öppna annars somnar man, innan det är dax för den mest oviga 23åriga människa att strecha ut kroppen haha!
Och helt plötsligt kom jag att tänka på..f*n, herregud blir juh 24år snart..kanse fortf barnet i vissa ögonen, men inte för mig, stressigt värre och jag som knappt gjort nåt i mitt liv känns det som!? Kanse dax o börja göra det man vill snart?! Men vad vill jag då..ja, det återstår o fundera på!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar