torsdag 28 oktober 2010

Visst är man märklig..?!

ni vet, vissa saker är juh bara skit äckliga och äta..MEN i vissa sammanhang så kan det faktiskt va fantastiskt gott oxå..även fast det är samma sak?!
Mina exempel är:
Ägg gula, stekt ägg med gula är: Gott
Kokt ägg med gula: Ny fy fan!
Svampsås: FAST UTAN SVAMP, gillar smaken men konsistenten av svamp= GUMMI
Dammsugare: Som min pappa älskar, och försökte trycka i mig som liten..va det värsta jag visste..nu tillhör det av av favoriterna!
Kakao dryck: När o´boy har tagit slut och man kan inte sluta tänka på den goda varma drycken, MEN i med socker för tusan, MASSOR! Det är inte många som kan göra denna dryck sååå god som min faster Vivvi!
Ibland vet jag inte hur man är skapt..?!
Vad är din "märkliga" mat/kaka/bull/dessert varianter!??

1 kommentar:

  1. haha... vi hade denna diskussion hemma för bara ett par dagar sedan... Fast lite mer åt "Magnus, Brasse och Eva-hållet" (fem myror är fler än fyra elefanter,
    när brasse blandar in varmkorv i sockerkakan :) )
    Kaffe är gott... och vin är gott men tillsammans är det nog skitäckligt.

    Jag tycker absoult INTE om lever... men leverpastej går bra :O
    Min syster tycker absolut INTE om fisk... men fiskpinnar går bra (det enda hon äter i fiskväg)

    SvaraRadera