onsdag 20 oktober 2010

Trista saker och köpa..

alla har vi väl våra prylar som vi verkligen skjuter på och köpa, förrens det är för sent..så funkar iallfall jag!
Och nåt som är VÄLDIGT nödvändigt men VÄLDIGT trist och köpa är juh vintervantar, nämen usch o fy va trist det är!
Skjuter på det hela tiden tills den dagen jag står med minus grader och fingrar som knappt går och röra på!

Stickade vita, super fina! Dock 3-fingers..? 129:- Hööks

Klassiska Tegra, vita 149:- Hööks och lite varstanns

Fleccévntar, Horze 89:-

Från Horze

Va gillar du och inte köpa??
See you..

1 kommentar:

  1. Avskyr att handla kläder öht... Man måste ju klä av sig och sedan på sig för... att konstatera att det inte var så snyggt på... sedan ska man klä av sig och sedan på sig igen,allt medan man blir svettig och allt mer tjurig för att ingenting passar.Sedan kan man lägga till alla människor som är ute precis samtidigt som jag.

    BTW...de där Tegerahandskarnasom vintervante kan man definitivt lägga ner, jag har aldrig frusits så mycket om händerna då jag hade dessa...

    SvaraRadera